marți, 20 mai 2008

...de dragoste

in weekend am fost acasa..a foat asa de bine,am simtit ca m-am rupt de tot..nu m-am mai gandit la nimic...potentila mea idila cu tipul insurat a luat sfarsit azi...am stat un pic de vorba si mi-am dat seama ca ceva s-a rupt..in momentul in care i-am marturisit ca sunt virgina...whatever...ieri am avut primul interviu la o firma de proiectare,simteam ca-mi iese inima din piept de emotii,dar a decurs bine..acum astept telefonul de accept sau reject,oricum,ce e mai bine pt mine...ma doare capul de mor,lucrez la un proiect restant"casa unui artist"..care-mi trezeste mai amintiri,acum5 luni cand lucram la acest proiect,eram pe cale sa ma indragostesc de omul..de care inca sunt indragostita nebuneste...e foarte greu sa ma concentrez..mi-am pus o piesa de tearu sa mearga in gol..nici muzica nu mai sunt in stare sa ascult...imi doresc foarte mult sa ma indragostesc..asta simt acum,in perioada asta atat de frumoasa..e trist sa vezi ca soarele starluceste pe cer si tu nu te gandesti ca soarele straluceste pt voi 2...imi inghit lacrimile amare..mi-e foarte dor de tot..oare ce face in momentul asta?aaaaa stiu..pune muzica in club..si eu?suspin..da..soarele straluceste pt el si ea...tipa pt care m-a lasat..imi tot repet ca nu merita,poate asa o sa-l uit..si daca nu merita de ce a trecut atata timp si eu inca simt ca apartin lui,inca raportez la el,jumatate din activitatile mele...si el simte acelasi lucru,,dar nu pt mine..oare daca ar afla,i-ar pasa?nu cred..nu sunt maria lui.durerea mea e fizica deja..absenta lui e groaznica,si lui nici nu-i pasa...oare in astea 5luni s-a gandit vreo clipa la mine?nu...ieri s-au implinit 5 luni de cand l-am cunoscut,5 luni de cand imi conduce simtirile,trairile,visele...acum o saptamana am avut cea mai frumoasa proiectare a dorintelor mele..pt prima data am visat ca ne-am impacat..a fost atat de frumos,dar si ce mare a fost chinul cand m-am trezit din somn...oare tot ce simt e in zadar,oare are rorlul de a ma pazi de ceva anume?da a ma intari?il iubesc..ca sa ce?si stau si cantaresc lucrurile si realizez ca-mi doresc sa-l uit mai mult decat imi doresc impacareacineva foarte drag mie,fara sa stie nimic ce e in sufletul meu..mi-a zis candva..mai ai rabdare cateva zile..nu stiu nici acum la ce s-a referit,dar clar m-a dat un pic de speranta si nadejde ca orice ar fi..o sa fie bine

Niciun comentariu: